Coca-Cola, Fanta Ve Sprite İlk Defa Bir Reklam Kampanyasında Bir Araya Geliyor

Sibel Koç / 28 Haziran 2018
 

 


Yaz akşamlarının vazgeçilmez içeceklerinden olan Coca-Cola, Fanta ve Sprite; İngiltere’de milyonlara hitap edecek bir pazarlama ve tanıtım kampanyası hazırlıyor. Kampanyanın gazlı içecek satışlarını artırması bekleniyor. 

Kampanya Coca-Cola’nın 2016 yılında çıkan “Coca-Cola Zero Sugar” reklamı ile aynı önermeyi kapsıyor. Coca-Cola paket içi kampanyaları tekrardan tanıtılarak, İngiliz tüketicilerine, İzlanda’daki balina gözlemciliği gibi unutulmaz deneyimlerle tekrardan karşımıza çıkmaya hazırlanıyor ve bu süre zarfında tanıtım paketlerinin tekrardan düzenleyeceğini aktarıyor.

Coca-Cola tüketicilere kolaylık sağlamak için promosyon paketlerine basılan kodların güvenilir olmasıyla artık online olarak katılım sağlayacaklarını duyurdu.

Coca-Cola’nın Büyük Britanya pazarlama müdürü Alec Mellor şunları söylüyor: “Geçen yılın yaz kampanyasının başarısı üzerine, 2018 tanıtımımızı başlatmanın heyecanını yaşıyoruz ve insanlara Coca-Cola’nın yazı neden daha özel hale getirdiğini hatırlatıyoruz.Deneyimlerimizin hayranlarımız için ne kadar önemli olduğunu biliyoruz ve tüm portföyümüzde binlerce kez çalışıyoruz, daha fazla insanın bu yaz yeni bir şeyler denemeye başlayacağını umuyoruz.”

Coca-Cola satışlarının düşmesi sonucunda başarısını arttırmak için çalışmalara başladı. Coca-Cola Light , Zero gibi çıkardığı markaların TV reklamcığılını yayınlayarak genç kitlelere hedef olmayı başarabilmiştir. Coca-Cola Zero ismini 2016 Nisan’da Coca-Cola Zero Sugar (Coca-Cola sıfır şeker) olarak değiştirdiğinde bu hareket satışlara hızlı bir şekilde etki etmişti.

Coca-Cola 2018 yaz dönemi için yeni bir içecek ile karşımıza çıkmaya hazırlanıyor, Coca-Cola Fuze Tea gibi ürünlerin piyasaya sürülmesiyle de yeni pazarlara yöneldi.

https://pazarlamasyon.com/coca-cola-fanta-ve-sprite-ilk-defa-reklam-kampanyasinda-bir-araya-geliyor/