Sırma Su Danaone ile ortak oldu.

Fransız Danone Türkiye'nin önde gelen su ve gazlı içecek markalarından Sırma Su'yun yüzde 50.1 hissesini satın aldı.

Fransız markası su ve yoğurt üreticisi Danone, su ve gazlı içecek markalarından Sırma ile ortak oldular.

Türkiye pazarında bir dev olmayı planlayan Danone Sırma Su'yun yüzde 50.1 hissesini satın aldı.

Danone yaptığı basın toplantısında, Sırma Su’yun da bu pazarın en hızlı büyüyen markası olduğunu ifade etti. Sırma’nın 100 milyon euro civarında satış ile pazarın en hızlı büyüyen markalarından biri olduğu kaydedildi.

Hayat su markasıyla da sektörde yer alan Danone satışın tamamlanmasını 2013 yılında gerçekleştirdi.

SIRMA SU ve SIRMA GRUP Markası

İçecek sektöründeki deneyimi 1950’li yıllara dayanan Sırmagrup, 1991 yılında doğal maden suyu, 2002 yılında ise doğal kaynak suyu pazarına girdi.

Bir dönem Fenerbahçe’nin yönetiminde de yer alan Davut Dişli tarafından kurulan Grup, hem su hem de doğal maden suyu pazarının lider şirketlerinden biri haline geldi.

2004 yılında pet su üretimi başlayan Sırma Grup doğal kaynak suyu üretimi dışında maden suyu, meyveli maden suyu ile vitaminli maden suyu gibi ürünleri de tüketicisine sunuyor.

Sırma’nın kalan %49.9 hissesi Danone’un olacak

Fransız gıda ve içecek üreticisi olan Danone, ambalajlı su üreticisi Sırma’da kalan yüzde 49,9 hisseyi de alacak. Türkiye’de 200 milyon Euro ciroya ulaşan Danone Su, bu alımın yanı sıra yeni

gireceği sağlıklı içecek kategorisinin de katkısıyla çift haneli büyüyecek.

Gıda ve içecek alanında dünyanın önde gelen şirketlerinden biri olan Danone, ambalajlı su üreticisi Sırma’da kalan yüzde 49,9 hisseyi de satın alacak. Ambalajlı su pazarında Hayat Su ve 2013’te yüzde 50,1 hissesini aldığı Sırma markasıyla faaliyet gösteren Danone Su, bu yıl Sırma’da kalan hisseleri almasının yanı sıra sağlıklı içecek pazarına da girecek.